středa 7. března 2012

Občas jsou rána trochu perná..proto i já musím čas od času si udělat obličej :o) Když jsem byla malá, tak jsem moc ráda chodila k tetě na návštěvu a důvod? Důvod byl jednoduchý.. měla spoustu šminek a plno laků na nehty.. Pokaždé jsem odcházela s namalovanou pusou pěknou červenou VRTĚNKOU.. později v pubertě jsem znala pouze jelení lůj..  teď na stará kolena jsem se musela nučit používat některé fígly a triky..
je pravdou, že při první zkoušce namalovat si linky jsem málem přišla o oko, takže se snažím a taky po pravdě musím dělat jednoduchý  make-up..



PAPA K.

PS: Lotka s malováním mít problém asi nebude.. :o) její nejčastější otázka poslední dobou je MÁŠ ŠANEL?? já potřebuju ŠANEL :o) a jako profík se chopí rudé rtěnky a tvářenky..

Žádné komentáře:

Okomentovat