středa 21. července 2010

GREEN GATE ZIMA 2010







Všechny moc zdravím..

Konečně se mi podařilo prohlédnout si nový katalog GG a jsem z něj úplně učarovaná. A dokonce jsem si našla už své favority jsou to NAOMI PLUM a VALERY WHITE.. jsou tak krásné. Už aby bylo září a já měla tyhle poklady doma v kuchyňce.

Přejem všem krásné prožití zbytku prázdnin..

Kristý a Charlot

6 komentářů:

  1. Milá Kristý, také ležím v katalogu a už mám také skoro jasno!!!
    Tahle nová kolekce se mi moc líbí!!
    Vámi vybraní favorité jsou jasní- já mám také spadeno na Bella white, pak ty nové pohárky French latte-ty jsou!! a pak také ty mini latte, no prostě jsem ztracená.........
    Jo-a ta vánoční husička!!!!!!!
    Tak přeji příjemné chvíle u katalogu, hezké prázdniny a v září budeme nakupovat!!!!!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. UŽ MÁM TAKY VYBRÁNO .JSOU TO KRÁSNÉ VĚCIČKY ,KTERÉ NESMÍ U NÁS DOMA CHYBĚT .
    MOC SE TĚŠÍM !!!
    HEKÉ PRÁZDNINOVÉ DNY .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, jsem nejak pozadu, ani nevim, ze vysel!!! Tak ho jdu hledat na netu. Kde ho mam najit?? Ale ty fotecky, co jsi tady publikovala jsou supeeer. Taky si te hned musim zaradit do oblibenych:) Nevim, jak to, ze jeste nemam:)
    Zdravim, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny moc zdravím, tak to jsem ráda, že v tom nelítám sama!! Nejhorší je, že jak jsem si ho jednou otevřela, tak teď už bez něj skoro nemůžu být a pořád chodím nakukovat a pořád přemýšlím co si koupit a jak to nakombinovat :o)už jsem fakt z toho naprosto nemocná..
    Jaruško taky se mi ty LATTE hrníčky moc líbí, ale to zastoupí IKEA :o) už se na září moc těším, hlavně se chystáme na TENDENCI do Holešovic, bude tam stánek GG a i ostatních nádher..tak doufám, že se mi povede si odtamtud něco přinést :o)
    Jinak JANI ten katalog si můžeš prohlédnout tady, když si klikneš na GG.dk..mají tam všechny katalogy a jejich kolekce..
    Krásný zbytek neděle..
    Zdraví K+CH

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny zdravím.
    Souhlasím,od nového katalogu GG se nedají odtrhnout oči.Jsem nadšená!
    O Tendenci v Holešovicích se stánkem GG jsem nevěděla.
    Za každou novou informaci,kde tuto nádheru zakoupit budu ráda.
    Přeji hezký večer.
    Gabriela.

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji GG a kdo taky ne že?!:-)Michaela

    OdpovědětVymazat