čtvrtek 9. srpna 2012

GREEN GATE..


Již několik let jsem milovnicí této značky. A každý půlrok čekám nedočkavě na novinky do naší kuchyňky.  A i letos jsem nadšená. Poslední dobou je pro mně šedivá barva nejkrásnější a v kombinaci s bílou je to ještě skvostnější.. Tady je malá ukázka. Především chci upozornit na ty překrásné povlaky dole!

Kdyby jste chtěli nějaké kousky do zbírky, tak rozhodně  TADY...

Krom Green Gate vyšel také nový katalog MAILEG..




Je to prostě nádhera.. Já mám své favority již jasné :o) A co Vy?
Přeji pohodové letní dny..
PAPA KRISTÝ

4 komentáře:

  1. Já už jsem vše také shlédla,sice mám ráda Shabby styl,ale dětem takovéhle kousky pořizuji velice ráda,Šedou také miluji,já ji mám v kombinaci hlavně s růžovou v obýváčku:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, snažím se ovládat, ale přesto sem tam nějakému kousku od GG prostě neodolám. Dříve mi přišly kolekce příliš barevné a puntíky já prostě nemusím. Ale poslední dva roky je to vážně nádhera. U Janičky se nakupuje krásně viď? Už mám u ní vyhlédnutý velký hrnek na čaj Malou White.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. jj, už mám skoro sepsaný dopis pro ježíška, nemůžu se této kolekce nabažit....Hezký den Ada

    OdpovědětVymazat