čtvrtek 9. srpna 2012

INGRID BEIGE

Ještě jsem se Vám chtěla pochlubit mím nejnovějším úlovkem.. jak jsem již zmínila, tak šedivá je má oblíbená barva.. a po hrníčkách ve vzoru INGRID BEIGE jsem toužila dlouhou dobu.. a nedávno čirou náhodou jsem je našla!!  
Takovou radost a stav blaženosti jsem neměla ani nepamatuji..

6 komentářů:

  1. Jsou opravdu překrásné!!!Gratuluji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadherne,musim rict i cely Vas blog,a proto k Vam mam dotaz,nenasla jsem vase novejsi prispevky rok 2013?Dekuji a preji pekne podzimni dny

      Vymazat
  2. Míšo dík.. ještě kdyby se tak poštěstil ten přehoz :o) ale letos jsem našla malou náhradu..v katalogu je jeden přehoz co má na druhé straně malou šedou kostku..tak si na něj brousím zuby..pa hezký zbytek večera..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, gratuluju. Sbírku máš nádhernou, ač já volím v jiných tónech. Nicméně samozřejmě vím, jaké to je, když si usmylím, že něco "nutně potřebuji", dlouho to nemůžu sehnat a pak se mi to poštěstí.
    Hezký večer a užívej si to:-)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, viem si predstaviť tú radosť, ja túto kolekciu tiež zbožňujem. Sivo biela kombinácia je proste skvelá.
    Prajem Ti pekný večer
    Lucia

    OdpovědětVymazat