čtvrtek 1. dubna 2010



Včera večer jsem se konečně dočkala svých vytoužených DOMEČKů...a dalších pokladů,které jsem nutně pořebovala.. jsem šťastná :o) hned se člověku dělá všechno jinak..dokonce jsem dnes konečně umyla okna a uděla i menší úklid před Velikonocemi..a ani to nebolelo..
O víkendu si ještě zajedu do Ikei pro další nezbytnosti..potřebné pro tu mojí renovaci :o) a budu maximálně spokojená.. jen stále nevím zda bude má drahá polovička ochotná přidělat nové police či ne..snad ano

Přeji Vám hezké Velikonoční svátky...HODNĚ sluníčka ať se nám ten přichod JARA slaví lépe..

4 komentáře:

  1. Domeček je okouzlující....:-)
    přeji krásné Velikonoce
    Zdraví Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Jitko. Také přeji hezké prožití Velikonoc. Kristýna

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den Kristýno,
    domeček je náádherný a všechny poklady....
    Já také domečku neodolala je to krása :-)
    přeji hezký den Pet

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Kristýnko.Nádherné poklady jste si pořídila a člověk si musí dělat radost a pak je ten svět hned veselejší,že mám pravdu (((-8.Dovolím si vás dát do svých oblíbených a budu k vám mooooc ráda nakukovat.Mějte se moc hezky a krásné jaro přeji.Pa Pája

    OdpovědětVymazat