pondělí 14. března 2011

JARO JARO..HALÓ HALÓ
















Všechny moc zdravím,
po dlouhé dlouhatánské době se hlásím a přináším aspoň mini ukázku z našeho bydlení. Po velkém přemlouvání a prosení jsem si vysloužila nový foťáček a konečně mohu zaznamenávat poklady, jak říkám svým moc moc důležitým věcem které nutně potřebuji :o)
Také to vypadá, že se počasí umoudřilo a že sluníčko načerpalo sílu po dlouhatánské zimě a že už nás bude jen a jen naplňovat pozitivní náladou a energií. Pro mě osobně to znamená radostné vstávání a celodenní radování..
V tomto období se zaplní náš byt hiacinty a narcisy..dokonce se mi podařil najít v obchůdku i bílý modřenec.. celý byteček se provoní nádhernou omamující vůní..

Přejeme všem krásný vstup do nového týdne

KRISTÝ A CHARLOTKA















2 komentáře:

  1. Mé milé obě vás moc zdravím. Jsem ráda že jste tu, opravdu po dlooouhé pauze a fotky jsou skvělé plné krásných a důležitých pokladů :o)
    Hezký den, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. NAŠE ZLATÁ A DRAHÁ MARTINKO, MOC MOC DĚKUJEME :O) TAKY JSEM RÁDA, ŽE JSME ZPĚT..
    PAPAPA A ZAS NĚKDy

    OdpovědětVymazat