čtvrtek 10. listopadu 2011

HAPPY GREY

HAPPY GREY..
pamatuji si, že když jsem byla malá, tak jsem si chtěla koupit takovou velkou kolovou sukni..a máma mi ji hrozně zhanila.. nekupuj si šedivou.. jako šedá myš.. to se k tobě nehodí :o)
 TAK letos drahá maminko se budeš cítit jako v myším doupěti!! Jelikož letos, to bude u nás doma všude laděné do šediva.. Nevím zda je to tím počasím, nebo jsem už ,,dospěla", ale po všech těch barevných a hodně divokých povlacích na polštáře, jsem se rozhodla trochu usadit.. a co to znamená? Udělala jsem menší dokumentaci.. první je z BELLA ROSE a druhá z MA MAISON..


Přeji pohodový konec týdne.









2 komentáře:

  1. Your wishlist might as well be my.
    It´s all beautifully.
    Especially I love house doctor.
    Hugs from Germany,
    Tanja

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám šedivou také ráda,mám tak laděný obýváček!Michaela

    OdpovědětVymazat