středa 29. února 2012



HOLKY NO NENÍ TO KRÁSA?? TO TEĎ BUDOU PRODÁVAT V BELLA ROSE
Nutně potřebuju..
Hezký den přeji..
 papapa

5 komentářů:

  1. Máš pravdu úžasné-už se těším:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné kalhoty <3 líbí se mi celkově tahle světlá barva a s bílou je naprosto úchvatná! :)
    hezký blog :))

    OdpovědětVymazat
  3. A jak já Míšo :o) to si ani nedovedeš představit..
    Veru moc děkuji za pochvalu, moc si toho vážím!!
    PAPA K.

    OdpovědětVymazat
  4. ♥ V tých teplákoch by sa mi hneď lepšie cvičilo. Ešte keby mali na sebe niečo ružové. To by bola dokonalosť :) Ináč fakt pekný blog, sledujem.

    A ak by si mala náhodou čas, prosím nakukni na môj blog :)
    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jéééé :o) tak to je dobrý..já v nich chci chodit po ulici :o)
    Moc děkuji..jsem moc ráda, že se Ti líbí.
    PAPA K.

    OdpovědětVymazat