čtvrtek 5. května 2011















Všechny moc zdravím..


dnes bych se s Vámi ráda podělila o krásné ilustrace švédské ilustrátorky a spisovatelky ELSY BESKOW.. když jsem viděla poprvé obrázek malé holčičky s beránkem na louce, tak jsem byla naprosto unešená a vrátilo mě to do dětských let..jako malá jsem měla také podobnou ilustrovanou knížku a jediné co mě bavilo byly právě ty obrázky..nejvíce si pamatuji na Červenou karkulku s plným košíčkem :o)

Mimochodem obrázek s beránkem je už zarámovaný u Lotky nad postýlkou.. je opravdu skvostný..
Snad se Vám budou také líbit..

Jinak děkuji moc Kačce za ocenění za blog..udělalo mi velkou radost :o)

Přejeme hezký víkend plný pohody.. K+CH

3 komentáře:

  1. Autorku jsem do ted neznala, ale obrazkou jsou opravdu krasne a nezne. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Obrázky mě uchvátily. Přesně takové jsem měla kostky, když jsem byla malá. Miluju tenhle pohled do minulosti, kdy věci byly přesně tak, jak mají být, aniž by se o to člověk (malé dítko) musel nějak snažit. Moc krásné! A jsem nadšená z těch krémových pantoflíčků, po kterých prahneš (i já mám podobné ve svém seznamu "Co chci") ;-). Moc zdraví Vivi

    OdpovědětVymazat