pátek 3. června 2011




Nedávno jsem narazila na malý obchůdek, který má starší kolekce od GG.. naposled jsem pořídila Lotce do pokojíku další plechovou dózičku :o) mám z ní velkou radost..


U nás na balkónku :o)






Přeji Vám krásný páteční podvečer..
Prvně bych Vám moc chtěla poděkovat za stálou přízeň, která mě opravdu moc těší..tento týden se překonalo 10 000 zobrazení.. :o)
Takže moc moc děkuji!!!

Dnes bych se s Vámi chtěla podělit o pár věcí, které mi poslední dobou udělali a dělají radost.. ale začnu jinak.. Mám tatínka, kterého bych mohla zařadit do povolání KRAMÁŘ.. :o) minulý týden mi donesl pár pokladů od kamaráda ze sklepa.. dva krásné kufry.. překrásnou dětskou stoličku.. pro jeho největší poklad Charlotku kočárek pro panenky z 50.let.. a krásnou červenou bedýnku..
Všechny poklady čeká řádná renovace a spousta balakrylu..
Červenou bedýnku jsem si hned vydrbala a vystavila do pokojíku..

A jelikož je období PIVOŇEK, tak u nás doma nesmí chybět..miluji tu vůni..pár poupátek a provoní celý pokoj..jen škoda, že dlouho nevdrží..


PŘEJEME POHODOVÝ VÍKEND.. KRISTÝ a CHARLOTKA

4 komentáře:

  1. VŠE JE MOC PĚKNÉ.
    TAKOVÉ POKLADY OD NĚKUD, MÁM NEJRADĚJI.
    POHODIČKOVÝ VÍKENDÍK A RENOVACE AŤ SE DAŘÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Kristy,
    taťku "kramáře" Vám závidím :o))
    Krásné kousky!
    Pivoňky mám také moc ráda. Mám je na zahrádce teprve druhým rokem a tak čekám kolik poupátek letos vykvete :o) Už se nemůžu dočkat :o)
    Pěkný víkend
    L.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou naprosto dokonalé poklady! Miluju půdní nálezy. Nikdy se neokoukají tak, jako nové věci.
    Krása!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji plechové dozičky,vybrala jsi krásné!A pivoňky-krása!Michaela

    OdpovědětVymazat