úterý 3. ledna 2012

NOVINKY 2012

Všechny moc zdravím..
doufám, že jste měli poklidný konec roku a že jste vstoupili do nového PRAVOU nohou..
U nás to bylo trochu komplikovanější, ale žijeme..poslední dny roku jsem strávila bohužel v posteli a to nedobrovolně, a jak to tak bývá po pár dnech kdy se mi trochu ulevilo a nemohla jsem nic dělat, začala jsem se brouzdat po internetu a sledovala co je kde nového a co mají kde hezkého.. a NAŠLI MOJI RÁDCOVÉ

1* Prolistovala jsem si nový katalog GREEN GATE a jsem opravdu moc nadšená!!!




2* Díky paní Martince z BELLA ROSE jsem se také mohla před chvilkou seznámit s MAILEG a jejich novinkami.. a hned jsem se ZAMILOVALA



3* Také jsem našla krásný Švédký obchůdek s drobnostma v OC Chodov.. značka se jmenuje ORDNING&REDA.. moc krásné..




4* A poslední co jsem našla by se mi hodilo do kuchyně :o)




A to je asi  tak všechno..
Přeji pohodový zbytek týdne..

3 komentáře:

  1. Ahoj, hezky jsi si vybrala. Obzvláště nový katalog GG je plný krásných věcí.
    Hezký večer a ať už máš pro tenhle rok nemoci vybrané
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Jani.Děkuji, snad máš pravdu.. Jinak ten katalog je opravdu celý krásný, ale u nás teď vede šedá :o)
    Papa KRISTÝ

    OdpovědětVymazat
  3. Nová kolekce GG a Maileg je nádherná,vybrala jsi krásné střípky!Michaela

    OdpovědětVymazat